2010. december 6., hétfő

Ivy

ivy
Rövid ujjú kardigán csavart és struktúra mintával. Már egy hónapja majdnem készen voltam vele, csakhogy megint kevés fonalat számoltam rá, ezért tudtam csak most befejezni az Ivy-t. A hozzá való kötött öv még várat magára, ha lesz egyáltalán... A sárgát amúgy is imádom {vidámság és napfény} ez az árnyalat pedig különösen nagy szerelem volt és lesz is.
A kardigán karcsúsított, az eleje V-alakban szétnyílik, a passzé ennek a szélén körbefut egészen hátra, a nyak mögé; az eleje és ez a hátsó gallér-rész egy darabban készült, később varrtam rá a háta nyakkivágásra.
Az alapminta kötését többen is kérdeztétek amikor találkoztunk, sőt Anice is érdeklődött a kedvenc struktúra minták felől, ez a változat az alábbi két sor váltakozásával készül:
1. sor {munka színe}: *1 hátulról lekötött sima, 1 fordított* {*...*= a két csillag közötti részt ismételjük}
2. sor {munka fonákja}: minden szem sima
Anice struktúra mintája pedig itt található.

ivy

ivy

ivy

Minta: Ivy {Kim Hargreaves - Amber}
Fonal: Barka - Felhő {Avignon árnyalat} 100% extra finom merino gyapjú
Tű: 4,0 mm
Súly: 410 g
Elkezdve: 2010.10.25.
Befejezve: 2010.11.28.


10 megjegyzés:

aarkus írta...

Hahhh!

Era írta...

Félig készen élőben láttam.
Szuper volt.
De így pedig egyszerűen mesés.
Gratulálok

Anice kötős blogja írta...

Gyönyörűűű, touching elegance-találó!

Én is láttam a Nellnél, hogy kim csavart simát köt,de lényegében ua a minta :)

Kathy írta...

Huha! Ez gyonyoru! Nagyon jo a minta is es a szine is! Gratulalok! :)

wondrlanding írta...

Köszönöm szépen Lányok, nagyon örülök, hogy tetszik Nektek! :)))

ruju írta...

Húúúúú. Miért nem akarok megtanulni kötni???!!! Na addig csak irigykedem! :-D

Irenka írta...

Van egy tuti receptem (vagyis inkább a tied) a sikerre: Kim Haargraves terve, némi Barkaság, és a te kötési talentumod :)). Gratulálok, ismét tökéleteset alkottál!

wondrlanding írta...

Köszi Csajok! Ugye? Jó terv és fonal kérdése az egész;)

Irenka írta...

Nem, nem, nem ennyi. A Te ügyes kezeid is szükségesek!

wondrlanding írta...

Köszönöm Irenka a kedvességedet! Jól esett ám!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...