2011. február 8., kedd

Eper táska

Strawberry bag
Nálam megint karácsony van. Azaz még mindig. A sógornőm kislányának horgolt eper táskát mutatom Nektek ma. Bélés! is került bele, és a pántja 2 szemből horgolt zsinór, ami I-cord-szerű eredményt ad. Nálam egy szállal készült, de többel vaskosabb zsinórt lehet kapni. A magokat hímeztem - Bullion knot öltéssel {ezt magyarul még mindig nem találtam meg}.
Boróka nagyon szereti a táskát, napokig le sem vette, és a színházba is elvitte:)
Strawberry bag

Strawberry bag

Strawberry bag

Minta: Crochet of Natural Style A to Z かぎ針編みの夏小もの
Fonal: Schachenmayr nomotta Catania 100% pamut {125m/50g}
Barka Gilice 100% pamut {137m/50g}
Tű: 3,0 mm
Elkezdve: 2010.12.23.
Befejezve: 2010.12.23.





14 megjegyzés:

DivatKörte írta...

Hát ez szuper! Nagyon tetszik. Azt hiszem csinálok valami hasonlót az unokahugicámnak, ha nem bánod, hogy ellopom az ötleted.

wondrlanding írta...

Persze, nyugodtan!! Örülök, hogy inspirál! Nálam a következő egy bogyós mintás szeder lesz:)

Irenka írta...

Nagyon szuper tatyó! Ha kislány lennék, még aludni is magammal vinném. :))

Mázsa Viki írta...

Nagyon helyes, jópofa darab!

Silerika írta...

Nagyon friss, üde tatyóka, szuper ötlet!!

aniko66 írta...

Ne már! Ééééédes!

Teklagyöngy írta...

Hol vettél ilyen könyvet? Én is szeretnék!

wondrlanding írta...

:)) Köszönöm, örülök, hogy tetszik Nektek is, nagyon szerettem dolgozni rajta, olyan vidám kis darab.
Teklagyöngy: az ebay-en rendeltem.

Janka írta...

jaj, megzabálom! nagyon édes!

egyébként én úgy tudom (hallottam valakitől), hogy azt a gombócot francia csomónak hívják.

wondrlanding írta...

Hihi, köszi Janka! Igen, igen, van french knot is, egész hasonló a két technika. A francia csomónál az ember kevesebbszer tekeri rá a fonalat a tűre, és a kezdőpontba szúrja vissza, a bullion knot-nál máshova szúrja le a tűt a tekercselés után. Az elsőnél gombóc-forma, az utóbbinál pedig kukac-forma lesz. Ezekhez képest én farkába harapó kukacot hímeztem az eper magjainak, ami gyakorlatilag a kettő öltésfajta kombinációja.

Névtelen írta...

Szuper az epres táska! Nagyon nagyon tetszik.

Egyszerűen Bouillon-öltésnek nevezik egyébként, létezik egyéb elnevezése is: csomóöltés, katicabogár-öltés, tekercsöltés, dúcöltés. ( A Hímzés bibliája c. könyvben így szerepel )

wondrlanding írta...

Köszönöm Manka az elismerést és a segítséget is! A katicabogár öltés a legkedvesebb!

Martha Winger írta...

So lovely and charming! Thanks for sharing!

wondrlanding írta...

:))Thank you for the nice comment, Martha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...