2011. május 11., szerda

After8

After8
Vonaltanulmány. Ez a sál valóban a vonal erejéről szól. Bárhogyan csavarja magára az ember, mindig más és más rajzolatot ad a vonalak metsződése, vagy hullámzása, a minta az emberi testet optikailag transzformálja attól függően, hogy a vonalak éppen mely irányba tartanak. A szerkesztése egészen egyszerű - aszimmetrikus formáját és 'íves gerincét' a rövidített sorok alakítják.
Stripe study. Indeed, this shawl is about the power of line. The intersecting or waving lines and stripes give an optically transformed shape for the body, depending on how the lines run while the shawl is wrapped around. It has a very simple construction - the asymmetrical form and the 'curved spine' is the result of the short rows method.
After8

After8

After8

After8

Minta/
Pattern: Stripe Study Shawl {Veera Välimäki}
Fonal
/
Yarn: Barka - Cinege 233m/50g {Moha és saját festésű barnászöld árnyalat} 100% merino gyapjú /100% Merino
/Needle: 4,0 mm
Súly/Weight: 197 g
Elkezdve/Started: 2011.04.13.
Befejezve/Completed: 2011.05.10.
Link parties: Tea Rose Home,whatever-goes-wednesday,


14 megjegyzés:

Kathy írta...

Gyonyoru! A szinosszeallitas meg egyszeruen csodas!:))

aarkus írta...

Juj, ezt a blogot/tervezőt én is nagyon szeretem, olyan szép, egyszerű és izgalmas cuccai vannak! Nagyon jó ez a két szín így együtt, szuper lett!

JStacie írta...

Really like it!

Susan J Barker írta...

Lovely! came to visit via tea rose home.

Irenka írta...

Naaagyon jó! És szuper nevet találtál hozzá! Gatula!

Tündérlátta írta...

Ilyen mintával mg nem találkoztam és teljesen leragadtam nála. Izgalmas a minta, a színek játéka. Igen ez a jó szó, ezzel a kendővel játszani lehet.

wondrlanding írta...

Örülök, hogy tetszik a kendő és a minta is! Rövidített sor függővé lehet válni a kötése közben - mindig csak "na még egy sor, na még egy sor...".
Veera nagyon tehetséges tervező, én is nagyon szeretem a munkáit, érdemes böngészni nála.

Hi JStacie and Susan, thank you for visiting, and for the nice comment!

MrsYarnart írta...

tessék, itt a bizonyíték: a legegyszerűbb dolgok a legszebbek - ezek a csíkok és színek... nagyon mutatós!

ccsigaház írta...

gyönyörű!!!

Irenka írta...

Naagyon jó lett! Modern és elegáns. A szín-összeállítás pazar, a neve ötletes.

wondrlanding írta...

Ez nagyon fura! Innen eltűnt a megjegyzésem! Pedig megköszöntem már a kedves szavaitokat...nem is értem hogy történhet ilyesmi. Azért mégegyszer: nagyon örülök, hogy tetszik, köszönöm, hogy elmondtátok!

wondrlanding írta...

Azóta sem tértek vissza az eltűnt megjegyzések, így újra:
Örülök, hogy tetszik a kendő és a minta is! Rövidített sor függővé lehet válni a kötése közben - mindig csak "na még egy sor, na még egy sor...".
Veera nagyon tehetséges tervező, én is nagyon szeretem a munkáit, érdemes böngészni nála.

Hi JStacie and Susan, thank you for visiting, and for the nice comment!

eszterda írta...

Fantasztikus! Gyönyörű színvilág!:)))

wondrlanding írta...

Köszönöm szépen Eszter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...