2011. augusztus 4., csütörtök

Cseresznyevirág / Cherry blossom

Cherry blossom

Veró kislányom keresztelő ruhája is fotózható állapotba került a hétvégi ünnepség csoki és torta nyomainak eltüntetése után, így végre meg tudom mutatni. Ez a két rétegű ruha is ugyanabból a fehér pamut batisztból készült, mint az előző, rózsaszín selyemszalag és levehető virág kitűző díszítéssel.
Double layer christening gown for one of my twin daughters, Veró. The same materials were used as for the one before, with pink silk ribbon and detachable flower adornment.

Cherry blossom

Cherry blossom

Cherry blossom

Cherry blossom

Minta/Pattern: Tropical blend {Ottobre Design 03/2011}
Anyagok/Materials: Pamut batiszt, pamut-len vászon, selyemszalag, gyöngy / Cotton batiste, cotton-linen, silk ribbon, beads
Méret/Size: 104
Link parties: Tea Rose Home

12 megjegyzés:

rojalka írta...

Gyönyörű ruhácska akárcsak az előző.

Zandiflora írta...

Azt hittem már nem lehet fokozni. De tévedtem :))

paribanu írta...

Lenyűgöző...

Melinda írta...

Tündéri mindkét ruhácska!:)

peony írta...

ez gyönyörű...már nem nagyon tudom elképzelni, hogy a gyerekem lehetne nem fiú, de amikor ilyeneket látok, mégiscsak sajnálom, hogy nem lány....

wondrlanding írta...

Köszönöm szépen! Annyira örülök, hogy jól sikerült mind a kettő, teljesen fellelkesültem rajta:) Azt hiszem, hogy mindenképpen lesz még folytatás.

Koncz Zsuzsi írta...

hűű! nagyon aranyos ez is. :))
lelkesülj csak mert a lányoknak élmény varrni! nemcsak kötni! :DD
nálam is keresztelő ruha készül. ugyan csak egy de nagyon élvezem amikor a lányoknak készülnek a ruhái! :DD alig várom hogy legyen fiú a családban, mert kisinget, polót, nacit is szeretnék varrni, nemcsak szoknyát, meg ruhácskát. :)))

Anice kötős blogja írta...

Micsoda szépség és mennyi munka!

MrsYarnart írta...

gyönyörűségesek! szépek lehettetek, nagyon tetszik a boleród is!

wondrlanding írta...

Zsuzsi, néztem a picasan a ruhácskáid:) Remekül sikerültek!

wondrlanding írta...

Anice: tényleg sok meló volt:) Azt hiszem csak azért, mert nincs elég gyakorlatom a varrásban.

wondrlanding írta...

Mrs Yarnart: köszi, az ikrek nagyon csinosak voltak, még kötött bolerót is adtam rájuk - így volt teljes a kép. Viszont én nem vettem fel a bolerót (még azóta sem volt rajtam), mert másik ruhát rántottam elő az utolsó percben. Remélem lesz még rá alkalom ezen a nyáron:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...